Verslo plėtra

Mažmeninės prekybos koncepcija turi tenkinti šiuolaikinio kliento lūkesčius, ji turi padėti klientui  jaukiai ir patogiai jaustis prekybos centre, parduotuvėje, salone. Mažmeninės prekybos koncepcija, laikui bėgant, neturi prarasti savo privalumų tenkinant kliento poreikius. Tačiau, kad ir kokia gera prekybos sistema būtų, ateina laikas ją tobulinti, derinti prie pakitusių klientų poreikių, norų.
Visapusis sistemos atnaujinimas leis klientui Jūsų įmonę pristatyti kaip modernią, šiuolaikinę, sugebančią prisitaikyti prie besikeičiančių klientų poreikių. Tai dar labiau sustiprins klientų lojalumą, papildys jų gretas naujais klientais ir kartu suformuos klientų tarpe naują, modernios, šviežios ir patrauklios Jūsų įmonės įvaizdį.
Atsinaujinti būtina. Ir tą daryti reikia visapusiškai. Tik išanalizavus ir atlikus esamos veiklos auditą, galima spręsti apie esamos sistemos efektyvumą. Dažnai tik kosmetinis mažmeninės prekybos sistemos atnaujinimas neduoda apčiuopiamo rezultato ar naudos. Sistema atnaujinama, modernizuojama turi būti iš esmės. Baziniai sistemos atnaujinimo darbai yra:   
·         Įmonės logotipo, prekinio ženklo keitimas. Naujasis logotipas turi atspindėti įmonės veržlumą, prisitaikymą kintančioje aplinkoje, įmonės raidą, tobulėjimą. Tuo siekiama moderninti, atnaujinti įmonės įvaizdį rinkoje, pristatyti ją kaip besikeičiančią laike, prisitaikančią prie vykstančių rinkoje procesų.
·         Bendras esamos parduotuvių apipavidalinimo koncepcijos adaptavimas ar naujos koncepcijos sukūrimas. Visos parduotuvės turi turėti vienodą ženklą, interjerą. Parduotuvių pertvarkymo metu pakeičiamos iškabos, parduotuvių interjeras, naujai išdėstoma prekybos įranga, prekės,  papildomas prekių asortimentas it t.t.
·         Veiklos standartų paketo paruošimas. Analizuojama, adaptuojama ar naujai paruošiama klientų aptarnavimo metodika, numatomos artimiausios marketingo priemonės greitesniam įmonės naujo įvaizdžio pristatymui rinkoje, klientų tarpe. Paruošiami parduotuvių įrengimo, prekių išdėstymo, prekių pristatymo, klientų aptarnavimo ir kiti visos veiklos standartai. Jų tikslas - standartizuoti visą sistemą, kuri, metams bėgant, palaikys sukurtą ir įdiegtą bendrą sistemos koncepciją ir neleis jai kristi žemiau nustatyto kokybės lygio. Sistema, metams bėgant, turi būti tobulinama.
Augantys pirkėjų norai, reikalavimai pirkėjų aptarnavimo kokybei skatina įmones naujai pažvelgti į savo veiklą, joje taikomus standartus, verčia ieškoti naujų galimybių pirkėjų norų ir poreikių tenkinimui. Atnaujinta įmonės veikla, naujas įvaizdis, nauji veiklos standartai tikrai neliks nepastebėti klientų, verslo partnerių tarpe. Pirkėjai jausis daug jaukiau šiltesniame atnaujintame interjere ir bus maloniai nustebinti Jūsų įmonės dėmesiu, skiriamu jiems.

Kviečiame laimėti! Kitas ėjimas - Jūsų!
 
Mes siūlome Jums pagalbą - išklausykite mūsų patarimus ir konsultacijas Jūsų verslo sėkmei įtvirtinti. Tikimės Jūsų dėmėsio ir bendradarbiavimo verslo vystymo kelyje.